28 september, 2021 by Martin Stojilkovic Nyplantering i området Igår var Sune och jag ute och planterade lite i området. Vid den övre parkeringen (närmast busshållsplatsen) sattes prydnadsträd och schersminer. Vi satte även ned två buskar bakom garagelängan vars baksida vätter mot 3F och 5A. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn Posted in Info. RSS 2.0 feed.